تصویب افزایش 48 درصدی سرمایه شرکت گروه مپنا
تاریخ خبر : 10 مهر 99

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

ر مجمع عمومي فوق‌العاده شرکت گروه مپنا، افزایش سرمایه پیشنهادی هیأت‌مدیره از محل سود انباشته به تصویب رسید.
مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام گروه مپنا، روز پنجشنبه دهم مهر ماه با حضور 74.4 درصد صاحبان سهام در سالن حکمت کتابخانه ملی برگزار شد.
در مجمع عمومی فوق‌العاده گروه مپنا، آقایان عباس علی‌آبادی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه مپنا به عنوان رئیس مجمع، امیرعباس علاقه‌بندان به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری صنایع آب و برق صبا به عنوان ناظر اول، جعفر جولا به نمایندگی از شرکت مدیریت سرمایه کرامت به عنوان ناظر دوم، محسن میرزایی معاون اقتصادی مالی گروه مپنا به عنوان دبیر جلسه، و نیز حسابرس قانونی و نمایندۀ سازمان بورس و ...حضور داشتند.
ابتدا بازرس قانونی به ارایه گزارش توجیهی پیشنهادی هیأت‌مدیره در جهت افزایش سرمایه شرکت گروه مپنا پرداخت و "عباس علی‌آبادی" رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل گروه مپنا به عنوان رئیس مجمع و "محسن میرزایی" معاون اقتصادی مالی گروه مپنا به عنوان دبیر جلسه در خصوص موارد مطرح توضیحات لازم را بیان کردند.
در این راستا، با تأیید اکثریت سهام‌داران، افزایش سرمایه شرکت گروه مپنا از 27 هزار میلیارد ریال به 40 هزار میلیارد ریال معادل 48 درصد از محل سود انباشته به تصویب رسید.
همچنین بر اساس اعلام رئیس مجمع و دبیر جلسه، موضوع افزایش سرمایه مجدد شرکت مپنا در برنامه‌های هیأت مدیره این گروه قرار دارد و تا پایان سال جاری، تا سقف دو هزار میلیارد تومان دیگر افزایش سرمایه در دستور کار هیأت مدیره قرار خواهد گرفت.


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)