برگزاري همايش بهره برداران توربين MGT-30
تاریخ خبر : 13 آبان 95

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

دومين همايش بهره برداران توربين MGT-30 طي روزهاي 11 و 12 ابان ماه سال 1395 با حضور بيش از 200 نفر از مديران و كارشناسان ارشد صنعت گاز كشور در محل كارخانه شركت توگا برگزار گرديد. اين همايش به ميزباني و دعوت شركت توگا به عنوان سازنده و ارائه دهنده خدمات توربين MGT-30،  و با حضور بهره برداران و مشتريان توربين MGT-30 از سراسر كشور از جمله مناطق مختلف و ستاد شركت انتقال گاز ايران، شركت مهندسي و توسعه گاز ايران، شركت نفت و گاز پارس، شركت ذخيره سازي گاز ايران، شركت پالايشگاه گاز پارسيان، شركت پالايشگاه گاز هاشمي نژاد، و ساير شركتهاي متولي در حوزه ساخت و بهره برداري تاسيسات صنعت گاز كشور برگزار گرديد. در اين همايش مدير عامل محترم شركت توگا، جناب آقاي دكتر بهمني،  مديرعامل محترم گروه مپنا، جناب آقاي دكتر علي آبادي، مديرعامل محترم شركت انتقال گاز ايران، جناب اقاي مهندس توكلي و مديرعامل محترم شركت مهندسي و توسعه گاز ايران، جناب آقاي مهندس تربتي،  به عنوان سخنرانان همايش، به بيان قابليتهاي توربين MGT-30، بومي سازي تكنولوژي ساخت، مشكلات بهره برداران و لزوم توجه بيشتر به سرعت و كيفيت خدمات پس از فروش پرداختند. 

در ادامه اين همايش، پرزنتهاي مختلفي در ارتباط با معرفي توربين MGT-30، بخشهاي داغ، سيستم كنترل و خدمات مرتبط، انواع روشها و قراردادهاي ارائه خدمات پس از فروش، رونمايي از سامانه آنلاين TURBO CARE به عنوان كانال ارتباطي شركت توگا با بهره برداران توربينهاي MGT-30، معرفي خدمات پايش توگا براي ناوگان توربينهاي MGT-30 و فعاليتهاي تحقيق و توسعه در حوزه توربين MGT-30 ارائه شد و نيز نمايندگان بهره برداران نسبت به طرح موضوعات مختلف در ارتباط با توربين MGT-30 پرداختند. برنامه بازديد از خطوط توليد و تست شركتهاي توگا و مكو از بخشهاي ديگر اين همايش بود.  به عنوان بخشهاي پاياني اين همايش، به مدت دو ساعت  پنل پرسش و پاسخ براي شركت كنندگان در همايش برگزار گرديد و طي آن سوالات و نظرات بهره برداران و مشتريان مطرح و پاسخهاي لازم از سوي نمايندگان مپنا حاضر در پنل ارائه گرديد.

همچنين در حاشيه اين همايش، نمايشگاه جانبي از توانمنديهاي توليدي شركت مپنا در حوزه توربين MGT-30 برپا و مورد بازديد شركت كنندگان در همايش قرار گرفت.


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)