حضور گروه مپنا در نمایشگاه بین‌المللی پروژه و انرژی لبنان
تاریخ خبر : 11 تیر 97

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی پروژه و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی لبنان در شهر بیروت برگزار شد. در این رویداد گروه مپنا نیز به ارائه توانمندی‌های خود در میان ده‌ها شرکت معتبر حوزه صنعت و انرژی حاضر پرداخت.
در نمایشگاه بین‌المللی پروژه و انرژی که روزهای 26 تا 29 ماه ژوئن در مجموعه نمایشگاهی SeaSide Arena در منطقه New WaterFront شهر بیروت برگزار شد، مشارکت‌کنندگانی از لبنان و همچنین کشورهای ایران، چین، فرانسه، آمریکا، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، ترکیه، ژاپن، کره جنوبی، عربستان، تایوان، اسلواکی، مجارستان، دانمارک، یونان، سوییس، پرتقال، برزیل، سوئد، هند و امارات متحده عربی به عرضه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود پرداختند.
نمایشگاه با حضور نخست وزیر لبنان آغاز به کار کرد و "سعد حریری" ضمن دیدار از سالن‌های نمایشگاه، از غرفه گروه مپنا نیز بازدید کرد.
گروه مپنا به عنوان یکی از شرکت‌های فعال حوزه صنعت و انرژی، در راستای معرفی محصولات و توانمندی‌های خود به بازارهای لبنان و افزایش سطح همکاری‌ها با اختصاص غرفه‌ای در این رویداد حضور یافت و نمایندگان مپنا به پاسخگویی به سوالات مدعوین و مذاکره و گفت‌وگو با نمایندگان شرکت‌های حاضر پرداختند.
ساختمان، تجهیزات و تأسیسات ساختمانی، برق و کنترل، تبلیغات، انرژیهای تجدیدپذیر، تجهیزات برقی و حمل و نقل از جمله محورهایی بود که در این نمایشگاه عرضه شد.


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)