حضور گروه مپنا در نمایشگاه پاورژن اروپا
تاریخ خبر : 21 تیر 94

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

نمایندگان گروه مپنا نیمه هفته جاری در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانیِ صنعت انرژی حاضر می‌شوند تا فراتر از معرفی محصولات و خدماتِ خود، دربارۀ راه‌های افزایش همکاری‌های متقابل با همتایان بین‌المللی خود به گفتگو بنشینند.
بیست و چهارمین دورۀ نمایشگاه موسوم به پاورژن اروپا (Power-Gen 2016) اول تا سوم تیر (۲۱ تا ۲۳ ژوئن) در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر میلان برگزار می‌‌شود و شرکت‌های معتبر و نام‌آشنای صنعت انرژی همچون جنرال الکتریک، زیمنس، آنسالدو، آلستوم، میتسوبیشی–هیتاچی و … در آن حضور دارند.
در این دورۀ نمایشگاه پاورژن اروپا که امسال در شهر میلان، دومین شهر ایتالیا، برگزار می‌شود، کنفرانسی با موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر نیز برپا می‌شود. کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی پاورژن اروپا از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانی در زمینۀ انرژی است و ده‌ها شرکتِ فعال از کشورها و قاره‌های مختلف در آن مشارکت دارند تا علاوه بر بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلفِ بخش‌ انرژی، تکنولوژی‌های نوین توسعۀ برق خود از جمله در انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر را عرضه ‌کنند.
گروه مپنا نیز به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در صنعتِ انرژی، به منظور معرفی قابلیت‌ها و افزایش سطح همکاری‌ها در این رویداد حضور می‌یابد و نمایندگانِ آن، ضمن حضور در غرفۀ مپنا، پاسخگوی مدعوین و میزبانِ مذاکره‌کنندگان و نمایندگان دیگر شرکت‌ها خواهند بود.


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)