آغاز به کار نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات داخل صنعت نفت خوزستان
تاریخ خبر : 11 آبان 96

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

واحد چهارم پروژه توسعه برق و بخار دماوند، با تلاش کارکنان گروه مپنا، ساعت 19:48 روز سه‌شنبه مورخ 09 آبان ماه 96 با شبکه سراسری برق سنکرون شد.
نیروگاه طرح توسعه برق و بخار دماوند
نیروگاه برق و بخار دماوند در فاز دوم مجتمعهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس - عسلویه  مستقر است.
اجرای پروژه نیروگاه برق و بخار دماوند تاکنون در دو فاز به شرکت احداث و توسعه پروژه‌های ویژه مپنا به نمایندگی از گروه مپنا ابلاغ شده است. فاز نخست شامل طراحي، ساخت، تامين تجهيزات، حمل به سايت، كار ساختماني، نصب، تست و راه‌اندازي 2 واحد توربو ژنراتور (هر واحد گازی به ظرفیت 162 مگاوات در شرایط ایزو به همراه دو دستگاه ترانسفورماتور اصلی به ظرفیت 200 MVA) و دو واحد بويلر  HRSG (هر كدام به ظرفيت 330 تن در ساعت) و يك واحد بويلر كمكي به ظرفيت 120 تن و پست برق  GIS 230 كيلوولت و ملحقات مربوطه اجرا و تحویل دائم (تنها بویلر بازیافت واحد دوم و پست GIS  در مرحله دوران تحویل موقت است) شده است.
فاز دوم در قالب ابلاغ الحاقیه‌هایی توسط کارفرمای پروژه، (شرکت پتروشیمی دماوند)، با عنوان طرح توسعه برق و بخار دماوند به شرکت احداث و توسعه پروژه‌های ویژه مپنا به نمایندگی از گروه مپنا واگذار شد، محدوده کلی پروژه فاز 2 شامل طراحي، ساخت، تامين تجهيزات، حمل به کارگاه، انجام فعالیت‌های ساختماني، نصب، تست و راه‌اندازي 2 واحد توربو ژنراتور (واحدهای 3 و 4) هر یک به ظرفیت 162 مگاوات در شرایط ایزو، به همراه تجهیزات جانبی است.
 


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)