اخذ گواهينامه انطباق كيفيت محصولات و خدمات تجهيزات نفت توسط توگا
تاریخ خبر : 18 اردیبهشت 97

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

حبیب الله بیطرف امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه) در آیین اعطای گواهینامه انطباق کیفیت محصولات و خدمات تجهیزات صنعت نفت که درحاشیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد، گفت: سازندگان تجهیزات صنعت نفت با ارائه خدمات با کیفیت می‌توانند جایگاه خود را در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی در این حوزه ارتقا بخشند.

وی با بیان این‌که انتظار کارفرما در صنعت نفت نیز ارائه محصولات با کیفیت است، افزود: کیفیت محصولات و خدمات تجهیزات صنعت نفت امروزه نقش مهمی در این صنعت بازی می‌کند، البته وزارت نفت نیز این مهم را دنبال کرده است.

بیطرف عنوان کرد: در اردیبهشت ماه سال گذشته، نظام‌نامه انطباق کیفیت محصولات صنعت نفت توسط شخص وزیر ابلاغ شد، از این رو نهاد صدور گواهینامه دو مرحله کار را انجام می‌دهد؛ یکی صدور گواهینامه انطباق و دیگری صدور گواهینامه معتبر در عرصه بین‌المللی. امروز ایران صاحب این نهاد شده و شرکت‌هایی در این خصوص پیش‌قدم بودند و گواهینامه مورد نظر را دریافت کردند که به آنها تبریک می‌گوییم.

در ادامه این همایش، نهاد اعطای گواهینامه انطباق کیفیت محصولات و خدمات تجهیزات صنعت نفت و شرکت AJA -AV ایتالیا تفاهم همکاری در زمینه کیفیت محصولات و خدمات تجهیزات صنعت نفت امضا کردند.

در پایان این مراسم نیز شرکت‌های مهندسی و ساخت توربین مپنا، فناوری سرچاهی و صنایع پمپ ایران موفق به اخذ گواهینامه انطباق کیفیت محصولات و خدمات تجهیزات صنعت نفت شدند.


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)