بازدید وزیر نیرو از کارخانجات و دستاوردهای گروه مپنا
تاریخ خبر : 10 بهمن 96

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

نخستین پره‌داغ توربین کلاس F، ژنراتورهای 6 و 10.5 مگاواتی و توربین موبایل 4 تریلر گروه مپنا، با حضور وزیر نیرو و جمعی از معاونان و مدیران وزارت نیرو به بهره‌برداری رسید؛ همزمان پروژه بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی پرند افتتاح و عملیات سنکرون‌سازی واحد اول بادی پروژه آق‌کند آغاز شد.   
در دهمین روز از بهمن ماه، گروه مپنا میزبان "رضا اردکانیان" وزیر نیرو و هیئت همراه او بود.
در ابتدای بازدید که با حضور "عباس علی‌آبادی"، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه مپنا برگزار شد، "علیرضا یزدی‌زاده"، معاون برنامه‌ریزی و کنترل راهبردی مپنا، به شرح تاریخچه، سیر تحول، استراتژی ها، ماموریتها و اهداف و چشم انداز این گروه پرداخت.
وی همچنین با تبیین حوزه های سرمایه‌گذاری‌، تحقیق و توسعه و فعالیت‌های تولیدی این گروه دانش‌بنیان، جدیدترین پروژه‌ها و دستاوردهای مپنا در حوزه صنعت نیروگاهی را معرفی کرد.
در ادامه این دیدار که بیش از شش ساعت به طول انجامید، مدعوین به بازدید از کارخانه‌های شرکت‌های مهندسی و ساخت توربین مپنا، پره توربین مپنا، برق و کنترل مپنا و ژنراتور مپنا و شرکت مهندسی موادکاران پرداختند و از نزدیک با فناوری‌های پیشرفته به‌کارگرفته‌شده در تجهیزات نیروگاهی ساخت این گروه آشنا شدند. بازدید از مراکز تحقیق و توسعه و آزمایشگاه‌های گروه مپنا نیز از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو و دیگر مدعوین بود. همچنین سیستم تحریک استاتیک (MAPEX) و مرکز پایش وضعیت ماشین های دوار (CMS) مپنا با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)