حضور گروه مپنا در بیست و سومین نمایشگاه بين‌المللي نفت و گاز تهران
تاریخ خبر : 17 اردیبهشت 97

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

بیست و سومین نمایشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور مقام‌های عالی وزارت نفت و نمایندگان سیاسی و بازرگانی برخی کشورهای خارجی و سازندگان بین‌المللی و داخلی افتتاح می‌شود.
نمایشگاه امسال با رویکرد "حمایت از ظرفیت‌های داخلی" از تاریخ ١٦ تا ١٩ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
این رویداد که از آن به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه یاد می‌شود، فرصت مغتنمي است تا شركت‌هاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنایع، فعاليت‌ها و نوآوري‌هاي آتي خود را هدايت نمايند.
بر اساس اعلام برگزارکنندگان، در نمایشگاه امسال که در فضایی بالغ بر 52000 متر مربع برگزار می‌شود، 1065 غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و 499 غرفه خارجی به صورت مستقیم و 101 غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی از 37 کشور ثبت‌نام کرده و شاهد حضور پاویون کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، هلند، کره جنوبی، چین، اسپانیا، روسیه، ژاپن و اتریش خواهیم بود. بنا بر اعلام برگزارکنندگان، شرکت‌هایی از آمریکا و انگلستان نیز در نمایشگاه بیست و سوم نفت و گاز تهران حضور خواهند داشت. عمده شرکت‌های خارجی در حوزۀ پیمانکاری، مهندسی مشاور، تولیدکنندگان تجهیزات، فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، تولیدکنندگان فراورده‌های نفتی و سرمایه‌گذاری فعالیت دارند.
فعالیت عمدۀ شرکت‌های داخلی نیز زیرگروه‌های تخصصی همچون پیمانکاران عمومی، مهندسان مشاور، پیمانکاران ساخت و نصب، شرکت‌های فناوری، سازندگان تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت و تولید‌کنندگان و صادرکنندگان فراورده‌های نفتی، پتروشیمی و شیمیایی، مراکز پژوهشی و آموزشی، خدماتی (فنی و بازرگانی) و بهینه‌سازی مصرف سوخت عنوان شده است.
گروه مپنا که در ارزیابی وزارت نفت در زمره شرکت‌های معدود E&P کشور قرار گرفته است، به منظور توسعه ارتباطات با ذی‌نفعان حوزه نفت و گاز و معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در این صنعت، حضوری فعال در این رویداد خواهد داشت و نمایندگان واحدهای مختلف مپنا به ویژه بخش نفت و گاز، بخش تولید و بخش برق به همراه شرکت‌های تابعه و نیز مدیریت ارتباطات و بازار با حضور در غرفه گروه مستقر در سالن  8 و 9 به عنوان سالن اصلی نمایشگاه، به پاسخگویی به بازدیدکنندگان و مدعوین خواهند پرداخت.
نشستهای خبری مدیران صنعت نفت و همچنین نشستهایی تخصصی با راهبری انجمن‏ها و بخش خصوصی در ایام نمایشگاه برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام برگزارکنندگان، تلاش شده است جانمایی شرکتها با توجه به حیطه وظایف مجزا و مشخص باشد تا دسترسی علاقه‌مندان به شرکتهای مدنظر تسهیل شود.


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)