حضور گروه مپنا در نمایشگاه پاورژن 2018 اروپا
تاریخ خبر : 02 تیر 97

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

کنفرانس و نمايشگاه بین‌المللی پاورژن اروپا در شهر وین پایتخت اتریش برگزار ‌‌شد. 
در کنفرانس و نمايشگاه بین‌المللی پاورژن اروپا (Power-Gen 2018) که از 19 تا 21 ماه ژوئن در مرکز در Messe Wien شهر وین در اتریش برگزار ‌‌شد، نمایندگان گروه مپنا ضمن معرفی آخرین دستاوردها و فعالیت‌های خود، به گفت‌وگو با همتایان بین‌المللی‌شان نشستند. 
این کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی سه روزه، از رویدادهای بزرگ و مطرح در سطح جهانی است و فعالان حوزۀ انرژی از کشورهای مختلف در آن حضور و مشارکت داشتند تا علاوه بر بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش انرژی، دربارۀ تکنولوژی‌های نوین در توسعۀ برق و افزایش بهره‌برداری از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر و مسائل مربوط به احداثِ نیروگاه‌های برق و تحلیلِ وضعیتِ بازار برق تبادل‌نظر کنند.
کنفرانس و نمایشگاه پاورژن اروپا، در سال جاری میلادی با نام جدید Electrify Europe، به مدت سه روز برگزار شد و شرکت‌های فعال حوزه صنعت برق از کشورهایی همچون ایالات متحده آمریکا، آلمان، ژاپن، کره جنوبی و چین با حضور در آن به عرضه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود پرداختند.
گروه مپنا نیز به عنوان یکی از شرکت‌های فعال حوزه انرژی، در راستای معرفی توانمندی‌های خود به بازارهای بین‌المللی و افزایش سطح همکاریها در این رویداد حضور یافت. نمایندگان مپنا در این رویداد، ضمن حضور در غرفۀ مپنا به پاسخگویی به سوالات مدعوین و مذاکره و گفت‌وگو با نمایندگان شرکت‌های حاضر پرداختند.
انتقال فناوری، سرمایه‌گذاری و تشکیل شرکت‌های مشترک از جمله محورهای مذاکرات نمایندگان مپنا در این نمایشگاه بود.
سامانه‌های ذخیره انرژی، اقتصاد برق، هوش مصنوعی، دیجیتالی شدن، تمرکززدایی از سامانه‌های تولید و توزیع، داده‌های بزرگ و امنیت سایبری از جمله محورهایی بود که در نشست‌ها و سخنرانی‌های حاشیه این نمایشگاه برگزار شد.
پاورژن اروپا از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه انرژی است که همه ساله در یکی از شهرهای بزرگ اروپا برگزار می‌شود و میزبان شرکت‌های معتبر این عرصه است.


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)