شركت توگا موفق به كسب تنديس سيمين جايزه ملي تعالي سازماني سال 96 شد
تاریخ خبر : 08 اسفند 96

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

مدل تعالي سازماني و «جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني» از سال 1382 توسط موسسه مطالعات و بهره‌وري منابع انساني راه‌اندازي شد. در حال حاضر، با ادغام موسسه مطالعات و بهره‌وري منابع انساني با سازمان مديريت صنعتي اين مجموعه جديد با عنوان "سازمان مديريت صنعتي" برگزارکننده جايزه ‌ملي تعالي سازماني در پنج حوزه ساخت و توليد، خدمات، سلامت، آموزش و عمومي باتوجه به تعداد كاركنان در دو گروه شركت‌هاي بزرگ و شركت‌هاي كوچك و متوسط است و براساس امتياز كسب شده در ارزيابي‌ها، جايزه تعالي سازماني در سه سطح «گواهي تعهد به تعالي»، «تقديرنامه تعالي» و «تنديس» اهدا مي‌شود.

در اين ميان تنديس سيمين، يکي از برترين سطوح جوايز تعالي سازماني ملي است كه شركت توگا، به عنوان چهارمين شرکت ايراني،  در سال 1396 موفق به کسب اين سطح از جايزه ملي تعالي سازماني شد.

شرکت توگا از ابتداي تأسيس در سال 1378 به دنبال كسب حداكثر ميزان رضايت ذي‌نفعان كليدي بوده است. بر اساس استراتژي‌هاي توگا، درآمد حوزه خدمات پس از فروش يكي از موضوعات مهم در مديريت ريسك نوسانات درآمدي است كه ضمن درنظر گرفتن شايستگي‌هاي كليدي و محوري به لحاظ درآمدي حوزه خدمات پس از فروش، از سهم 3% از فروش در سال 89 به سهم 25% از فروش در سال 96 افزايش يافت. همچنين از دستاوردهاي برون سازماني مرتبط با فروش مي‌توان به كسب رتبه سوم در سال 94، رتبه دوم در سال 95 و رتبه اول در سال96 در رتبه‌بندي شركت‌هاي ايراني IMI-100 در گروه ماشين‌آلات و تجهيزات فلزي اشاره كرد.

از ديگر از موضوعات كليدي تأثيرگذار در کسب اين جايزه نگاه و رويكرد توگا در مديريت منابع انساني متخصص و كارآمد با حفظ چابكي در راستاي شايستگي‌هاي كليدي و محوري است. با افزايش درآمد پايدار، تعداد نيروي انساني به طور متناسب با آن افزايش يافته است؛ توسعه و پرورش مديران كنوني و آينده توگا نيز از ديگر اهداف محقق شده و رو به رشد توگاست.

شاخص ديگري که به نظر مي‌رسد در تصميم‌گيري گروه ارزيابان و كميته علمي و داوري جايزه ملي تعالي سازماني تأثيرگذار بود، استفاده اثربخش از خلاقيت و نوآوري در فرآيندها و فعاليت‌ها به ويژه در مهندسي و تحقيق و توسعه، توسعه و بهبود محصولات كنوني و جديد است. دستاوردهايي كه توگا در زمينه آپگريد توربينها انجام داده و به واسطه آن جوايز مختلفي اعم از رتبه دوم جشنواره خوارزمي در سال 95، رتبه اول جشنواره خوارزمي در سال 96 و ... كه به پاس اين پژوهش‌ها و طرح‌هاي تحقيقاتي، شرکت توگا در سال 96 لوح زرين دومين جشنواره ملي نوآوري محصول ايراني را نيز از آن خود كرد.


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)