مپنا به فینالیست‌های مسابقه بین‌المللی مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری اروپا پیوست
تاریخ خبر : 09 تیر 97

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

گروه مپنا به جمع هشت فینالیست مسابقه بین‌المللی مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری اروپا The Knowledge Management and Intellectual Capital Excellence Awards  پیوست.

سپتامبر امسال در پادوای ایتالیا جایزه تعالی بسیار معتبر "مدیریت­دانش و سرمایه­ های فکری" تحت عنوان " "The Knowledge Management and Intellectual Capital Excellence Awards
برگزار می شود.
این جایزه همزمان با نوزدهمین کنفرانس اروپایی مدیریت دانش ECKM با هدف شناسایی و معرفی تجارب برجسته و ارزنده جهانی بنگاه‌های دانش محور برگزار می‌شود. رقابت­کنندگان در این جایزه بین‌المللی را سازمان­هایی تشکیل می­دهند که برای سال‌ها در زمینه مدیریت دانش و سرمایه­های فکری تلاش نموده و دستاوردهای جهانی قابل توجهی ارائه کرده­اند. از فینالیست‌های 2017 این مسابقه می‌توان به مرکز فضایی گدارد ناسا، دفتر ثبت اختراع اروپا (EPO) و شرکت آمریکایی بکتل، بزرگترین پیمانکار عمومی آمریکایی نام برد.
گروه مپنا، بهمن ماه 1396 با هدف محک زدن اقدامات و برنامه‌های مدیریت دانش خود در عرصه جهانی،­ در این جایزه تعالی شرکت و چکیده‌ای از اقدامات ده­ ساله خود را برای برگزار کنندگان ارسال کرد.
در فروردین 1397 ارائه مپنا در دور نخست پذیرفته و متعاقبا گزارش کامل سه هزار کلمه‌ای، تدوین و در اردیبهشت ماه جاری برای داوران ارسال شد.
سرانجام بر اساس اعلام تبریک دبیر مسابقه در هفته جاری، گزارش مپنا پس از ارزیابی کلیه گزارش­ها توسط هیات داوران بین‌المللی مورد پذیرش قرار گرفت و مپنا به جمع هشت فینالیست این جایزه تعالی راه یافت.
گزارش مپنا با عنوان:
Securing Knowledge Management position in a challenging and complex environment
در کتاب تعالی 2018 چاپ خواهد شد.
در روزهای 6 و 7 سپتامبر، دور سوم و نهایی این مسابقات در پادوا برگزار می‌شود که سازمان‌های فینالیست با ارائه شفاهی کار خود، در مقابل هیأت داوران و متخصصان جهانی KM به رقابت پرداخته و سه برنده نهایی تعیین خواهد شد.
آدرس جایزه تعالی: https://www.academic-conferences.org/conferences/eckm/eckm-excellence-awards


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)