وزیر نیرو تأکید کرد: ضرورت تدوین برنامه بلندمدت برای حضور موثرتر مپنا در بازارهای داخلی و خارجی
تاریخ خبر : 10 بهمن 96

نخستین توربین کلاس F گروه مپنا به نیروگاه اندیمشک بارگیری شد

وزیر نیرو با تقدیر از تلاش‌های گروه مپنا در سال‌های گذشته در زمینه تأمین یا تولید تجهیزات نیروگاهی، بر اهمیت منابع انسانی و ضرورت رعایت نظام‌های منابع انسانی در این مجموعه تأکید کرد.  
دکتر "رضا اردکانیان"، وزیر نیرو پس از بازدید از سالن‌های تولید در کارخانجات شرکت‌های مهندسی و ساخت توربین مپنا، پره‌توربین مپنا، مهندسی موادکاران، برق و کنترل مپنا و ژنراتور مپنا، با حضور در جمع مدیران ارشد این گروه، با تقدیر از بنیانگذاران تأسیس و ایجاد مپنا و مدیران کنونی این گروه، اظهار داشت: آنچه که موجب پایداری مپنا در طول این سال‌ها شد، دقت عمل همکاران این مجموعه بوده است. 
وزیر نیرو با اشاره به توضیحات مدیران ارشد مپنا مبنی بر همکاری حدود یکصد هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این گروه، بر ضرورت توجه به اشتغال موثر و کیفی در منابع انسانی تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت رعایت استانداردهای زیست محیطی در کشور، اظهار داشت: امروزه حفاظت از محیط زیست و رعایت استانداردهای آن در بسیاری از کشورهای دنیا امری حیاتی و مرسوم بوده و از شاخص‌های اساسی ارزیابی محصولات تولیدی شرکت‌های بزرگ صنعتی دنیا است و گروه مپنا نیز مناسب است این شاخص‌ها را در طرح‌ها و تولیدات خود در اولویت قرار دهد.
اردکانیان در ادامه با یادآوری اهمیت ارتباطات صنعت با دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: تقویت ارتباط سیستماتیک مپنا و دانشگاه می‌تواند چرخه بهره‌وری را گسترده‌تر نماید.
وی با اشاره به تغییرات ساختاری اخیر در وزارت امور خارجه، اظهار امیدواری کرد: با همکاری نمایندگی‌های کشورمان در دیگر کشورها و روش‌های نوین بازاریابی، مپنا و دیگر شرکت‌ها ظرفیت‌های خود را در بازارهای بین‌المللی فعال‌تر سازند.
وزیر نیرو در پایان با بیان اهمیت برنامه‌های بلندمدت برای مپنا، بر ضرورت تدوین برنامه بلندمدت معطوف به هدف‌گذاری‌های مشخص و راهگشای افق‌های آتی جهت حضور موثرتر مپنا در بازارهای داخلی و خارجی تأکید کرد.
همچنین "عباس علی‌آبادی" رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل گروه مپنا نیز در سخنان کوتاهی، ضمن خوش‌آمد مجدد به وزیر نیرو و معاونان و مدیران همراه وی، با تمجید از توجهات دلگرم‌کننده دکتر اردکانیان در زمینه اهمیت همکاری صنعت و دانشگاه، خاطرنشان کرد: گروه مپنا همواره ارتباط مناسب و موثری با دانشگاه‌های مختلف داشته که موسسه "مپفن" نمونه بارز آن است. 
 


نام
ایمیل (محرمانه)
تلفن (محرمانه)